Pages

Friday, March 11, 2011

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !


Sila jelaskan kenapa anda berblog ?
aku berblogging kerana ingin berkongsi ilmu,mencari ilmu, rakan-rakan dan banyak kawan blogger ku skang jadi kawan baik, teman berkongsi masalah,kakak angkat yg cumil lagi hot dan paling penting aku berblogging sebab aku suka mengadu disini...

Beri pendapat anda .. Kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita?
ini kerana lelaki banyak menghabeskan masanya dengan menaip adalah lelaki yang mempunyai sifat yang suka membantu, bercita-cita besar dan mempunyai pandangan yang bernas. perempuan juga kreatif dan ada juga blog yang saya suka kunjungi. pada pendapat saya, blog lelaki susah nk cari makan unless, dia pandai mencorakkan blognya dgn sifat diri sendri yang sahabat alam maya lain boleh merasainya. itu sebab saya ramai kawan rapat dri berblog


Blog wanita yang anda suka baca ...
of course my sis red linda mat topo..
dan
ada lagi dua tiga blog yang aku selalu baca tetapi link dia hilang sebab baru tukar template..huhu=(

Tinggalkan url entri anda diruangan komen ini ..
sesiapa nak join entry ini silakan..

7 Share Their Opinion:

Eiza GreenAppleKu said...

follower no. 140, salam perkenalan dari saya..

nadiem sharmz said...

salam..jengok2 dr BA punye segmen...=)

solomolo said...

singgah dari bl0g En Ben Ashaari...


http://solomolo.blogspot.com/

apislerr said...

salam,
menjelajah kawan2 blog;)

blog apisv2

OoNey™ said...

mamaleesya:salam kenal juga,terima kasih sudi jalan2 kt sini=)

greenapple:hehe thanks alot..i'll folow u too=)

nadie:hehe thanks sudi jenguk sini..=P

solo molo:waa xsangka ramai juga yg datang melawat..=P thanks bro

apisz:salam..thanks for drop by here..i'll visit u too

shah kamaruddin kf said...

ryder follow BW..emm salam perkenalan

OoNey™ said...

thanks ryder!!