Pages

Saturday, January 23, 2010

Jawatan Perwakilan Pelajar sesi 2010/2011

Assalammualaikum,hari aku bersyukur sgt sbb dapat dicalonkan sbg JPP sesi 2010/2011
expectation amatla low disebabkan ada kesilapan semasa last minit..tp alhamdulillah nama ku di sebut oleh Timbalan HEP ptg td, hehe. Jadi kempen akan bermula pada hari ini jugak bersama jentera pilihan raya aku..di ketuai oleh Abu Sopian dan Zulfikri sbg Campaign manager dan akan dibantu oleh Barbarian Rugby club..pada hari isnin mggu depan, aku akan pergi berkursus selama 3 hari..hope Abu buat yang terbaik dan Joy manager ku plg cute..aku caye ko geng..=P

Hari Rabu iaitu tarikh Rapat Umum iaitu sesi pengenalan oleh semua JPP yg bakal bertanding..
aku akn bertanding 6 penjuru dan saingannya pasti sengit..kali ini bukan lagi wakil kepada program, tp kami berlawan untuk wakil fakulti..uish gile..hahaha btw gud luck tu aan iaitu rakan ku jugak pencabar terdekan ku..
kepada kawan2 ku..doakan2 aku supaya terpilih menjadi MPP...amin..=p

1 Share Their Opinion:

Q said...

jadi yaya bukan rakan mu juga?