Pages

Thursday, April 21, 2011

Oh red Blog & Bro Khalil's blog


kali ini bro kali ada bukak contest dan tetiba rasa nak join...hehe apa2 pun biar aku explain first. bro khalil ni adalah entrepreneur yang bergiat aktif dalam jual beli secara online. pertama kali aku beli dgn bro ni adalah seluar nike 3quarter yang kini telah di rembat oleh adik aku ipan..suka betul dia seluar tu...barang kedua adalah tshirt nike yang logo nya bersulam tap sayang baju itu juga di rembat oleh adik ku ipang..haha sampai rasa malas nak beli dah, asal beli kena rembat. tapi xpa aku sayang adik aku..hehehhe..blog abg khalil ni juga byk barangan yang best,cantik dan affordable.serius law korang tgk kompom cam cacing kepanasan. barang ketiga xsilap beg kot..tu abg angkat aku yang nk.dia suh aku beli..hahaa dia cakap cantik beg tu..cerita pjg lebar pun xguna..cuba korang tengok sendiri kat sini OH RED .

yang best berurus niaga dgn bro khalil ni dia jujur dan jaga service dia..xkan marah la..aku ikhlas cakap gini bkan sebab nk menang hadiah..tapi mmg benar apa yang aku katakan..hehe aku ada target lagi satu barang..

ini facebook bro khalil - Mohammad Khalil
sapa nak beli beg di atas-klik ini OH RED

0 Share Their Opinion: