Pages

Saturday, March 6, 2010

Hai-hai,Hello-hello and Assalamualaikum!

Oh sudah berhabuk blog ku ini tanpa belaian serta update dari sy kn. First of all syukur alhamdulillah keadaan diriku kembali normal,stelah dikuarantin selama 3 hari, walaupun dikuarantin,aku tidak pulang kerumah kerana kerja serta test yang mencurah2 keladang gandum.

Supermits baru saja melabuhkan tirainya dan DPA still pegang title juara keseluruhan dgn 5emas dan 2 daripadanya adalah dari aku..bangga neh!!(ragbi and bola sepak) 3 lagi disumbangkan oleh rakan2ku dri petanque, badminton beregu and futsal wanita..

Pada hari rabu malam aku telah pegi ke UMS untuk briefing about Rugby Borneo IPT piala naib canselor UMS,amat mengejutkan hanya 9 orang je pegi..hahhahaa..tapi makanananya boleh than..tapi pada masa yang sama aku ada meeting bersama Barbarians berkenaan briefing itu serta paperwork utk 1Malaysia,dengar2 cerita seramai 11 orang SMPP and MPP balik pkul 3 pagi..sorry kawan2 ku xdapat hadir dan membantu kalian......

Selama aku cuba menbusykan diri baru ku terasa siapa lawan dan siapa kawan..siapa yg betul2 memahami ku dan sebaliknya..mintak maaf kepada sesiapa yg terasa smenjak aku mengabaikan kalian..huhuhu btw happy lor byk kerja ni,dalam masa yang sama aku berabes tuk test aku..mnunjukkan kerja dan study dapat ku bahagikan walaupun tidur xmenentu..

cukupla berceloteh kt sini,bukannya ada orang baca pon...jeng2..bye2 sehingga ketemu lagi dilain masa..
ini sedikit tatapan semasa rugby seven dan supermits

*lepas amek conversion
*da menang
*siapa goal-keeper tu?
*aku la..hahahaa
Credit to faris aka Riez Castro yang menjadi photografi pada hari tersebut
cantik shoot ko geng!!

0 Share Their Opinion: